Extrajobb som
support agent
Kom och jobba med oss på Avy, Nordens ledande Saas-bolag inom Tenant Experience.
Om oss
Med Avys digitala boendeplattform kan fastighetsägare och förvaltare erbjuda hyresgäster en modernare service, och samtidigt lägga grunden för att arbeta mer kostnadseffektivt och hållbart.
Genom boendeappen som är en del av plattformen samlas allt på en och samma plats för hyresgäster – som kan sköta alltifrån digital betalning av hyra, felanmälan och kommunikation med sin fastighetsägare, till att ta del av noggrant utvalda boendetjänster för en tryggare och enklare boendeupplevelse.
Rollen som Support Agent
I takt med att vi växer vill vi nu utöka vårt supportteam med en ny timanställd support agent. I rollen som support agent har du ansvar för inkommande ärenden från våra kunder och slutanvändare. Tjänsten innefattar mellan 10-20 timmar per veckan, anpassat efter både ditt schema och vårat behov.
Rollen innefattar:
– Hantera inkommande ärenden från kunder och slutanvändare, både effektivt och professionellt. Samtidigt upprätthålla hög servicenivå och kundnöjdhet.
– Se till så att Avys digitala tjänster fungerar fortlöpande och sömlöst
– Hjälpa till att identifiera och driva automatiseringar och förbättringar genom hela kundresan i takt med produktens utveckling
– Nära samarbete med projektledare och kundansvariga för proffsig helhetsupplevelse för kund och slutanvändare
Kvalifikationer
Snarare än erfarenhet går vi på potential och söker dig som brinner för att vara med och bygga upp en revolutionerande produkt med ett kul team som är i ständig utveckling. Det är däremot meriterande om du tidigare arbetat inom kundsupport och har teknisk kompetens. Vi söker dig som är nyfiken och vill lära dig mer i ett bolag där du ges möjlighet att växa. På Avy får du jobba i ett engagerat team på ett snabbväxande bolag med högt tempo och många möjligheter på vårt kontor i Stockholm.
Om du är en person som har ett öga för kundservice och har teknisk förståelse, ser vi fram emot att höra från dig!
Skicka ditt CV och ett personligt brev till sofia.kruse@avytmpl.com som ansvarar för Support på Avy.