Welcome to our resources page

Filled with knowledge and insights on how housing companies can create value throughout the tenant journey.

View all

View all

Video / Företagsnyheter

Kundtestimonial Davy

Vad säger våra kunder som kommit igång med Davy? Magnus Jägre, hållbarhets- och innovationschef på Studentbostäder i Norden kommenterar på hur den digitala assistenten redan efter några veckor sköter många interaktioner - och hoppas på att 90% av dialogen i kundtjänst kan hanteras av Davy i framtiden.

2023.12.14

Video / Företagsnyheter

Spara kostnader med Davy

Vi går djupare in på hur vår AI chatbot Davy ger stöd i processer som gör att fastighetsbolag och förvaltare kan spara tid, pengar och CO2 samtidigt som de boende blir nöjdare.

2023.12.05

Video / Företagsnyheter

Säg hej till Davy!

Möt Davy, världens första AI chatbot som är utvecklad exklusivt för fastighetsbranschen! Davy tar hand om hela boenderesan med start i ärendehanteringen. Chatboten erbjuder ökad tillgänglighet, kvalitet och service – till en väsentligt lägre kostnad än traditionell förvaltning.


2023.11.02

Video / Företagsnyheter

Varför just Davy?

Davy är unik. Den är utvecklad för fastighetsbolag i nära samarbete med våra kunder. Den är fullt integrerad i förvaltningens processer och levererar personligt anpassade svar till hyresgästen. Det bästa? Davy är redo att sätta igång och arbeta direkt.

2023.11.02

Video / Företagsnyheter

En chatt med Davy

Vi tar en pratstund med Davy som är tillgänglig under dygnets alla timmar och kan kommunicera på många olika språk. Om Davy stöter på en fråga den inte kan besvara skickas ärendet vidare till förvaltningen med hög kvalitet. Allt för att förenkla och förbättra vardagen för såväl fastighetsbolag som boende.

2023.11.02

Video / Kostnadsbesparingar

Avy-Tmpl webinar: Har vi råd att inte engagera hyresgästerna?

Tiderna vi lever i ställer högre krav på kostnadseffektiviseringar och hållbarhet. Idag har inget bostadsbolag råd att inte bry sig om hyresgästerna. Många har upptäckt att en nöjd hyresgäst med en god relation till sin hyresvärd kan vara bolagets bästa resurs. Då handlar det om att förstå begreppet kundresa och att ge hyresgästen rätt verktyg för att bli engagerad.

2022.12.15

Video / Kundnöjdhet

En ny dimension på boendes vardag

Vad innebär en boendeapp för bostadsbolag och boende? I detta avsnitt pratar vi om hur en integrerad plattform skapar en ny dimension på det samlade gränssnitt som boendeappen kan bli när vi går utanför den traditionella kommunikationsfunktionen och breddar erbjudandet av funktioner till allting som behövs i vardagen för boendet

2022.10.12

Video / Kundnöjdhet

Vad kan Tenant Experience lösningar erbjuda som göra att boende blir nöjdare och trivs bättre?

För hyresgäster kan mötet med sin hyresvärd genom hela kundresan ofta förenklas. Genom att ta bort komplexitet och förenkla mötet upplever boende en merservice och förbättrad boendeupplevelse i viktiga aspekter som felanmälan, betalning, bokning och kommunikation. Allt detta pratar vi om i detta avsnitt.

2022.10.12

Video / Kundnöjdhet

När blir Tenant Experience en hygienfaktor för boende och bostadsaktörer?

Digitala förväntningar är höga hos dagens hyresgäster vad gäller boendet såväl som för kontor. ”Det finns ingen skillnad mellan generationer längre – detta är ett nytt krav för boende och det finns ett tydligt behov för en modern lösning som tar hand om hyresgästens vardagsproblem på ett enkelt sätt” säger Henrik Svanqvist.

2022.10.12

Video / Kundnöjdhet

Varför börjar bostadsbranschen intressera sig mer för slutkund?

Många bostadsaktörer går från att erbjuda betong och kvadrat till att erbjuda ett hem och en upplevelse för individ eller familj. I bostaden konsumeras allt från bredband, rut- och rot tjänster och annan service kopplat till hemmet. Då behöver man som bostadsaktör förstå hur och när man kan erbjuda sina hyresgäster tjänster, och vara en garant för trovärdiga aktörer bakom detta.

2022.10.12

1/2

Subscribe to our newsletter!

And stay updated on the latest happenings with us, industry and customer insights, product news and much more.