Customer Support Agent

Som Customer Support Agent är du en nyckelperson i den dagliga kunddialogen. Du hanterar inkommande ärenden från både våra företagskunder (fastighetsägare och förvaltare) och boende (hyresgäster), främst via mejl i vårt ärendehanteringssystem Zendesk.

Stad
Stockholm
Kategori
Customer Support
erfarenhet
Entry
typ av anställning
Full time

Om rollen

Som Customer Support Agent är du en nyckelperson i den dagliga kunddialogen. Du hanterar inkommande ärenden från både våra företagskunder (fastighetsägare och förvaltare) och boende (hyresgäster), främst via mejl i vårt ärendehanteringssystem Zendesk.

Du kommer bland annat att:

  • Ge snabb och professionell support via mejl.

  • Prioritera och hantera ärenden samt föra dialog med interna team.

  • Vara länken mellan kund och Avys produkt-, teknik- och kundansvarsteam.

  • Bidra till löpande förbättringar av processer och vår kunskapsdatabas.

Tjänsten är heltid och placerad på vårt kontor i Stockholm.

Vem är du?

Du är en lösningsorienterad och strukturerad person som gillar att ge det lilla extra. Du är kommunikativ och trivs i ett högt tempo.

Vi tror att du:

  • Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

  • Har god datorvana och gillar att jobba i digitala system.

  • Är noggrann, ansvarstagande och gillar att utvecklas.

Det är meriterande om du:

  • Har erfarenhet av kundkontakt – gärna inom digital support.

  • Har eftergymnasial utbildning inom relevant område.

  • Pratar finska eller danska.

Varför Avy?

På Avy jobbar vi för att göra boendet enklare, tryggare och mer hållbart – med hjälp av smart teknik. Hos oss får du:

  • Arbeta i ett ambitiöst team med korta beslutsvägar.

  • Vara med och påverka i ett innovativt bolag med stark tillväxt.

  • Utvecklas både personligt och professionellt.

Låter det spännande?

Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt – vi jobbar med löpande urval!

📬 Frågor? Kontakta oss på sofia.kruse@avy.se

Ansök nu