Kundcase — Mannersons

"Avy är en skarp digital partner som levererar i tid och är mycket lyhörda för feedback"

Mannersons Fastigheter är ett familjeföretag i femte generationen med stort fokus på marknadsledande service. Med mottot ”alltid nära” ville Mannersons tillsammans med Avy ta nästa steg för att möta sina kunder där de är: Digitalt via mobilen.

Mannersons förvaltningsteam kan nu erbjuda digital betalning, felanmälan, tvättstugebokning och boendetjänster – och ännu enklare hantera och engagera sig i sina kunders önskemål. Detta via en helt varumärkesanpassad boendeapp som behåller den integritet och värdegrund som företaget länge stått för.

”Carl-Fredrik Grönhagen, VD säger: Avy är en skarp digital partner som levererar i tid och är mycket lyhörda för feedback. Vi har haft höga krav på att anpassa detaljer så det känns 100% som vår egen boendeapp – och det tillsammans med Avys tekniska plattform och marknadsledande kompetens inom området har genererat ett mycket bra resultat. Genom ett nära och intensivt gemensamt arbete är vi nu först i Sverige med att kunna erbjuda ett flertal tjänster via appen”

Mannersons fastigheter vann kundkristallen för bästa service och profil år 2019 med 99,6% av hyresgästerna som rekommenderar bolaget som hyresvärd.

Se fler kundcase

Vill du veta mer?