Effektiv förvaltning som skapar trivsamma hem

Prata med oss

Digitala gränssnitt för att möta kund och medarbetare

Med Avys digitala kundgränssnitt och adminverktyg kan du och dina medarbetare skapa värde för era kunder. Exempelvis kan ni enkelt erbjuda digital hantering av vardagsfunktioner som felanmälan, hyresbetalning och visualisering av elförbrukning. Ni kan nå ut med kommunikation och boendetjänster samt samla in kundinsikt och agera på det.

Långa, tidskrävande och pappersbaserade processer blir till användarvänliga och enkla funktioner.

Några av våra funktioner

Betalning och boendetjänster

Distribuera hyresavier/avgifter digitalt och erbjud betalning genom ett klick i appen. Erbjud egna eller upphandlade boendetjänster för boende att inhandla och betala på nästa månadsfaktura

Kommunikation och kundinsikt

Kommunicera enkelt och nå alla boende direkt. Du slipper lappar hängandes i trappuppgångarna. Samla in intresseanmälningar, skicka ut kundundersökningar eller arbeta med ratings

Bokningar, visualiseringar och felanmälan

Ett digitalt verktyg ska lösa alla vardagsproblem: Boka tvättstugan och kontrollera elförbrukning. Felanmäl och sköt ärendet direkt i appen för en strukturerad och smidig process för båda parter

Och ytterligare funktioner…

  • Digital kontraktsskrivning

  • Visualisering elförbrukning

  • Tillvalshantering

  • Rösta fram förbättringar i ditt grannskap

  • Delbetala hyran under kärva månader

  • Ratings

  • Låsintegrationer

  • Pushnotiser

  • Community

  • Integration till verksamhetskritiska system

Adminpanel

Som förvaltare, kundansvarig eller hyresadministratör får du i adminpanelen en snabbt överblick och möjlighet att hantera ärenden enkelt och smidigt. Vare sig det handlar om att skicka meddelanden, kontraktsskrivning eller lägga upp en ny boendetjänst.

Panelen ger dig också större kunskap om dina kunder så att du kan bli en ännu bättre värd. De boende får i gengäld möjligheten att betygsätta och ge löpande feedback gällande förvaltningen.

Boendeappen

Möt dina kunder med en boendeapp där tillval, tjänster, service och betalning är ett klick bort. Allt på ett ställe. Boende kan göra felanmälan, boka tvättstugan, snooza hyran och få löpande information och uppdateringar kring sådant som rör hemmet.

För boende innebär appen en ökad valfrihet och större påverkan på sin lägenhet och sitt område. Så kan du som fastighetsägare ge ökade möjligheter för dina kunder att känna sig mer hemma än nånsin.

Tre steg till driftsättning av boendeappen till dina kunder

01

Målsättning

Tillsammans sätter vi målen som behöver uppnås för ett lyckat resultat. Samsyn på målsättning är viktigt så båda parter vet vad vi strävar efter

02

Konfiguration

Avy-teamet har konfigurerat mot de flesta fastighetssystemen på fastighetsmarknaden och ser hur vi bäst kan koppla in oss på befintliga flöden i din organisation

03

Kommunikation till kund

Dedikerad customer success resurs hjälper till med underlag så att du som fastighetsägare kan kommunicera i rätt tid och med rätt verktyg för att uppnå så hög användargrad som möjligt

Låter detta intressant? Ladda ner vår presentation och läs mer om vad vi skulle kunna hjälpa er med på ert bostadsbolag.

Ladda ner briefing

Kontakta oss gärna för att höra mer, boka ett möte eller bättre förstå hur ni enklast kan komma igång med digitala verktyg för er fastighetsförvaltning.

Kontakta oss